BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 15 Februari 2009

Esei UPSR 2008 - Khas untuk Cikgu2

Salam,
minggu ni malas nak tulis, tapi ada sedikit bahan bacaan menarik untuk ditatapi, sekadar sedikit hiburan. Maaf, tulisannya kecik sikit, malas nak adjust. Pandai-pandailah ye.

6 ulasan:

[Ab.ngah] berkata...

salam akhi,

:D
lawak..lawak..
tp pernah berlaku kan..
teringat dulu2, waktu kat sekolah, cikgu2 pernah cerita berkenaan esei sebegini.

Muhammad Soleh Osman berkata...

salam ya akhi,
stail esei mcm ni memang tak luput dek zaman, dari zaman kita skolah sampai skarang masih ada lagi, akan datang tak tau lah...:)

Muhammad Soleh Osman berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Aduyaii!, sakit jiwa bila baca. Tapi zaman kita dulu pun xkurang nakalnya. Ada juga budak jawab exam sejarah camni:

Soalan: Namakan tokoh sejarah yang bla3..
Jawapan: Karam Sing Walia..

wuhaaha, champanian also!

u. Masyitah berkata...

sebenarnya selalu juga jumpa karangan macam ni kalau sape jadi cikgu.mule2 lawak gak..tapi kalau setiap kali pekse macam ni..pening kat cikgu tuh sebab kena buat program khas kat pelajar yang kerap jawab camni.

蔥爆牛肉Frank berkata...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社